KENNISMAKEN

Op deze pagina kun je inschrijven voor de Oriëntatiemiddag groep 7 op 03-07-2024.

Wil je meer lezen over onze school en de profielen? Kijk voor een overzicht in de VO-gids via onderstaande knop!

Persoonlijk gesprek*

Persoonlijk gesprek

Wil je een persoonlijk gesprek/rondleiding bij ons op school? Neem dan contact op via info@lyceumkralingen.nl of onderstaande knop.

Oriëntatiemiddag groep 7*

Oriëntatiemiddag groep 7

De oriëntatiemiddag voor groep 7 vindt plaats op woensdag 3 juli 2024. Het is een leuke en leerzame middag, waarbij je ook gelijk een goed beeld krijgt van het voortgezet onderwijs. Kom je ook? Meld je dan aan via onderstaand formulier!

Meelopen*

Meeloopdagen

De algemene meeloopdagen en meeloopdagen voor de richtingen Technasium, Codasium en Taal & Cultuur laten je kennismaken met de school én de profielen van Lyceum Kralingen! Alle meeloopdagen hebben inmiddels plaats gevonden.

Open dag*

Open dag

De open dag heeft plaatsgevonden op 10 februari 2024.

Groep 8*

Informatieavond groep 8

De informatieavond voor ouders van groep 8 leerlingen heeft plaatsgevonden op 13 december 2023.

Van groep 8 naar de brugklas

Benieuwd naar wat je allemaal kunt verwachten in de brugklas? Klik dan op onderstaande knop.

Voorlichtingsfilmpje*

Voorlichtingsfilmpje

Bekijk hier het nieuwste voorlichtingsfilmpje en kom alles te weten over Lyceum Kralingen en onze pijlers!